Klachtenprocedure

Zit je met vragen? Met twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het je verloskundige. De verloskundige neemt graag de tijd om rustig met je te praten. Komen jullie er samen niet uit, wil je meer weten over je rechten of wil je advies? Dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Hij of zij kan je ook helpen met het indienen van een klacht.

De klachtenfunctionarissen zijn onpartijdig. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Neem contact op met een klachtenfunctionaris via:
www.klachtverloskunde.nl
klachtverloskunde@cbkz.nl
088 – 024 51 23

Je verloskundige probeert je klacht, eventueel samen met de klachtenfunctionaris, binnen zes weken af te handelen.

Als je er met de verloskundige en de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kan je je klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Verloskunde. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of je klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak.

www.geschilleninstantieverloskunde.nl
info@geschilleninstantieverloskunde.nl
073 – 689 18 90

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Lees meer over

Tarieven

Bij ons krijg je volledige verloskundige zorg, vanaf het begin van de zwangerschap tot en met het kraambed! De zorg met de nodige echo’s worden

Lees verder »
T